Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Amber en Marloes - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Amber en Marloes - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Amber en Marloes

15 Juli 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag 7: Viva las Vegas

De wekker stond om 08.00 uur 's ochtends. Althans, dat dachten we.. Marloes had hem om 20.00 uur gezet, maar gelukkig was Amber al klaarwakker sinds 06.30.
We gingen maar gelijk tanken om met een volle tank door de woestijn te banjeren richting Las Vegas. Het rijden duurde bij elkaar 4,5 uur. Het duurde alleen ietsjes langer, omdat we een grote outlet mall tegenkwamen precies op het punt dat Amber het stuur ging doorgeven aan Marloes. De weg was dodelijk saai rechtdoor met weinig uitzicht. Af en toe bordjes dat je een stuk snelweg kon adopteren of reclameborden van Vegas. We moesten zelfs een stuk de airco uitdoen om oververhitting te voorkomen.
Uiteindelijk kwamen we pas om 16.00 uur aan en heet dat het was. Als je in de zon stond, voelde je gewoon je huid verbranden. Gelukkig niet benauwd warm zoals die zeldzame keren van hitte in Nederland.
We moesten eerst het halve casino doorlopen om bij de incheckbalie te komen. De hotelkamer was heel mooi. Ieder een tweepersoonsbed met superveel kussens en een barretje tussen de keuken en slaapkamer.
We zijn toen maar gelijk de strip opgegaan om weer een keer te winkelen voor de verandering en tegelijk sightseeing met ondertussen een cocktail in onze handen. Bij Victoria Secret kregen we nog een puppy cadeau. En nee, geen echte, maar gewoon een knuffeltje in een drinkbeker, ook rare combinatie.
We waren ook langs het hotel Mirage gelopen om onszelf op de gastenlijst te zetten.
's Avonds omgekleed en naar het Bellagio gelopen voor de fontein en daarna naar 1 Oak club in het Mirage. Iedereen stond te schuren en te springen op negermuziek in te strakke Coolcat jurkjes, terwijl het eigenlijk wel een hele stijlvolle club was.
Daarna ploften we eindelijk neer in onze zachte bedjes.

Liefs,
Amber en Marloes

• 15 Juli 2013 - 20:32

Hans:

Nou, spannende verhalen. Ook nog wat gezien in Vegas of alleen maar gewinkeld ??
    Veel plezier nog hé ? Hier alles goed en warm. Maar dat is NL ook zo. Gelukkig voor de thuisblijvers.
    Vandaag zijn Diederik en Jenneke aangekomen !

• 15 Juli 2013 - 21:55

Ingrid:

Tjonge, jonge, kunnen jullie nog een beetje bevatten wat je allemaal mee maakt....hier ook zomer, heerlijk aan het genieten van de vakantie!

• 16 Juli 2013 - 09:34

Monique:

Pffff wat een warmte daar en een druk programma , maar je tijd moet je goed benutten :). Ps wij zijn hier super aan het genieten van die zeldzame hitte in Nederland.... Zomerrrrr