California Dreaming - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Amber en Marloes - WaarBenJij.nu California Dreaming - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Amber en Marloes - WaarBenJij.nu

California Dreaming

Blijf op de hoogte en volg Amber en Marloes

13 Juli 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hello!

Dag 6:

Een korte en koude nacht achter de rug (allebei geen zin om de airco uit te doen).
Vandaag is het LA!
We zijn eerst naar Hollywood boulevard gereden, waar we een kaart van de celebrity houses hebben gekocht en natuurlijk ook de sterren zijn afgegaan van The Walk of Fame.
Ook zijn we langs het Chinese theatre gegaan, daarvoor liggen nog een aantal handen en voeten, waaronder Michael Jackson (en naast hem ook wat kinderhandjes in
het cement) en de 3 van Harry Potter.

Vervolgens hadden we ons nogal wat vergist in de tijd, waardoor de tour bij Warner Brothers al was begonnen toen wij de parkeergarage nog uit moesten rijden.
Eventjes bellen en het was weer rechtgezet. Vervolgens konden we het weer eens niet vinden, waardoor we maar net op tijd aankwamen voor de volgende tour.
En bij de tour moet je een lang golfkarretje in gedachte nemen die volgeladen is met toeristen.
Daarmee reden we tussen alle grote studio's en straat settings.
Ook was er een jungle aanwezig waar The Last Samurai en Jurassic Park was opgenomen.
We mochten ook een studio in van show waar we de naam niet meer van weten, maar vanaf volgende week weer beginnen met filmen. Het was in ieder geval een typische Highschool setting.
Er zat een mega fan van Friends in ons karretje die bijna flauw viel toen ze ook daadwerkelijk op de originele set mocht staan. Ook wij mochten op de bank zitten in Central Perk (zie foto's).
Daarna zijn we nog naar een museum gegaan waar alle kostuums van de grootste films/series hingen (ongewassen!!): Batman, Superman, Argo, Band of Brothers, The Great Gatsby, Gossip Girl, Pretty Little Liars, Friends en zelfs een aparte verdieping voor Harry Potter. We mochten ook als kleine kindjes op een kruk zitten en dan werd dé hoed boven ons hoofd gehouden. Amber hoort bij Huffelpuf en Marloes bij de slechterikken van Zwadderich.

We waren allebei omgekocht en zijn van plan daar ooit te gaan werken, heel vet!

Na Warner Brothers zijn we met onze kaart naar de celebrity houses gereden. We begonnen bovenin bij Orlando Bloom, waar we alleen een hek, wat bomen en beveiligingscamera's konden zien. Toen hadden we de hoop al snel opgegeven. Wel hadden we mooi uitzicht over LA vanaf daar en zijn we doorgereden naar het Hollywood Sign.
Vervolgens naar Rodeo Drive en daarna Santa Monica naar de beroemde pier. We gingen eerst op het strand foto's maken bij de Bay Watch huisjes en gelijk daarna verdween de zon achter een dikke laag smog, waardoor de warmte ook gelijk weg was. Na het eten was het zo koud dat Marloes bij de eerste beste winkel een warme, goedkope handdoek had gekocht met de Amerikaanse vlag erop en amber even later een dikke trui van Santa Monica.
Eenmaal terug in het hotel liepen er opeens superveel jonge Chinezen rond, die voor een of ander pingpong wedstrijd kwamen (denken we).
En het toilet kon opeens niet meer doorspoelen en na de douche van Amber lag de badkamer blank. Gelukkig gaan we door naar Vegas!

Eindelijk zijn we bij met onze blok, op naar Las Vegas!!!!

Liefs,
Amber en Marloes

• 13 Juli 2013 - 17:53

Ingrid:

En geen leuke outfit gescoord voor Ambers-21-movies-party? Volgens mij zijn jullie voortdurend aan het racen, hopelijk ook nog wat tijd om te ontspannen....Viva Las Vegas....op naar de hitte... Liefs, mum x

• 13 Juli 2013 - 19:41

Monique:

Hallo dames weer een gave dag gehad. Heerlijk om te lezen dat jullie genieten xx mona