California Girls - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Amber en Marloes - WaarBenJij.nu California Girls - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Amber en Marloes - WaarBenJij.nu

California Girls

Blijf op de hoogte en volg Amber en Marloes

18 Juli 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Dag 11:
California Girls

Toen we wakker werden, zijn we gelijk naar het meer gaan zoeken. We hadden 2 parken op het schema staan, waar er mooi uitzicht zou zijn. Onderweg stonden alleen maar borden dat er vandaag een 'very high' risico is op bosbranden.
Ook was het heel raar om door een stadje te rijden waar alleen maar casino's zitten en winkels om ski's te huren, terwijl je buiten in een kort broekje rond loopt.
Het eerste park was dicht, maar daarna was er wel een mooi uitkijkpunt en het tweede park was vol (aangezien het ook een strand was), dus mochten we niet meer verder kijken.
Toen zijn we maar doorgereden naar San Francisco, want dit was weer 4,5 uur rijden.
De stad heeft tot nu toe alleen nog maar in de wolken gelegen. Wij zitten zelf iets lager in Millbrae, daar is de lucht wel helemaal blauw, tenzij je naar het noorden kijkt.
De wolken glijden wel heel vet over de bergen naar de stad toe, alsof het stikstof is over de grond.
'S avonds na het eten besloten we met de auto naar de Jacuzzi te rijden. Ons hotel bestaat uit een paar losse gebouwen en het koelt best wel af als de zon weg is, dus vandaar de auto!
Daarna eindelijk onze koffers gedeeltelijk gereorganiseerd en heel wat kleding gewassen. Stad 7 van de elfstedentocht staat morgen op het programma: San Francisco!
Leuk dat jullie allemaal lezen en reageren, nu kunnen we ook de updates volgen in Nederland.

Liefs,
Amber en Marloes

• 18 Juli 2013 - 18:08

Monique:

Heerlijk in de jacuzzi, even ontspannen is ook wel lekker daar, geniet van San Francisco. Gr. Monique

• 19 Juli 2013 - 14:55

Je Peettante :-):

Hoi Marloes en Amber!
    Prachtig te lezen wat jullie daar allemaal zien en meemaken. Ze noemen het vakantie maar lees dat jullie ook wel eens hard moeten werken. Vervolgens worden de dagen wel weer lekker afgesloten met een lekker hapje en drankje. Ik hoop dat jullie het samen nog heel fijn hebben en wij hier blijven meelezen hoor!
    groetjes en xxx Ingrid