Let the sun shine! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Amber en Marloes - WaarBenJij.nu Let the sun shine! - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Amber en Marloes - WaarBenJij.nu

Let the sun shine!

Door: Amber en Marloes

Blijf op de hoogte en volg Amber en Marloes

28 Juni 2013 | Nederland, Udenhout

Het is vandaag vrijdag 28 juni. Nog iets meer dan 1 week en dan zitten we in New York.
Op dit moment liggen alle reserveringsnummers en boekingsbevestigingen op de tafel.
We hoeven alleen nog maar de tickets van de parken in Orlando te boeken en dan zijn we zo goed als klaar.
Daarna moeten de koffers namelijk nog ingepakt worden!! Zelfs daarvoor hebben wij een planning gemaakt. De een neemt shampoo mee, de ander douchegel.

Vandaag ontdekten we dat ze voortaan het Amerikaanse weerbericht vertellen tijdens het Nederlandse journaal, omdat het daar wel goed weer is.

Over een week zullen we ons eerste echte reisbericht vanaf Schiphol online zetten, hopelijk lezen jullie met evenveel plezier mee!

Liefs,
Amber en Marloes (nog vanuit Nederland)

• 28 Juni 2013 - 23:27

Annemarie Maas:

Hoihoi

Hoe lang blijf je weg????

Heel veel plezier met alle voorbereidingen en goede reis!

Gr Annemarie Maas

• 29 Juni 2013 - 09:35

Ingrid:

Fantastisch meiden, een droom komt uit! Jullie hebben je supergoed voorbereid dus dat moet een geweldige reis worden....al vinden wij het natuurlijk ook wel spannend!

Liefs, mam x

• 30 Juni 2013 - 01:01

Jacqueline :

Goede reis en heel plezier. Geniet ervan!
    Leuk om jullie te volgen tijdens de reis.
    groetjes Jacqueline Michielsen