We're flying high - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Amber en Marloes - WaarBenJij.nu We're flying high - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Amber en Marloes - WaarBenJij.nu

We're flying high

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Amber en Marloes

21 Juli 2014 | Nederland, Udenhout

Hoi allemaal!

Jullie zullen wel denken... Gaan die twee nu weer naar Amerika? Nee! Helaas konden we onze account naam niet meer veranderen, dus vandaar amberenmarloesinamerika.
MAAR dit jaar gaan we naar Bali in Indonesië! Evenals onze vorige vakantie begon dit weer als een grapje. Amber ging sowieso al met haar familie naar Bali omdat haar ouders 25 jaar getrouwd zijn. Dat is alleen al geweldig. Maar vervolgens bedachten we hoe leuk het eigenlijk zou zijn als Marloes "even" mee zou gaan en van het een kwam het ander...
Morgen vertrekt Amber met haar familie voor een vliegreis van ongeveer 24 uur met tussenstops vanaf Düsseldorf. (Gelukkig is er inflight entertainment!) Marloes zal een weekje later aansluiten en vertrekt 29 juli vanaf Nice en landt 30 juli op Denpasar.
Onze blog is dus wederom weer geopend! De eerste week zullen de reisverslagen door Amber geschreven worden. Nadat Marloes is gearriveerd en Jut & Jul weer compleet zijn, zal deze blog ook door haar bijgehouden worden.

Wij wensen jullie alvast veel leesplezier met onze avonturen in Bali!

Liefs,
Marloes & Amber

• 21 Juli 2014 - 08:40

Hans:

Nou Amber, alvast goeie reis en veel plezier jullie allemaal daar !